POLITICA DE LIVRARE

Facem tot posibilul ca produsele comandate să ajungă în cel mai scurt timp posibil la tine. Chiar și așa, pot apărea întârzieri care nu depind de noi. Te rugăm citește informațiile de mai jos pentru mai multe detalii.

Îți mulțumim!

1. LIVRAREA PRODUSELOR

Nutrieve.ro livrează în toată țara prin firma de curierat FAN COURIER.

Taxa de transport pentru comenzile cu valoarea mai mare de 200 lei este gratuită. Pentru comenzile mai mici de 200 lei se percepe o taxă de 18 lei.

2. DURATA LIVRARII

24-48h oriunde în România pentru comenzile care conțin numai produse cu disponibilitatea ”în stoc”. Aceste termene pot suferi anumite modificări din motive ce nu pot fi prevăzute (calamități, inundații, înzăpeziri, blocaje, etc), sau din cauza modului de organizare și logistică ale firmelor de curierat cu care colaborăm sau a furnizorilor.

Peste 48h oriunde în România pentru comenzile care conțin produse cu disponibilitatea ”în stoc furnizor”.
Este necesara confirmarea stocului si livrarii de catre furnizor.

3. PROCESAREA COMENZILOR

Comenzile înregistrate în fiecare zi după ora 15.00 vor fi expediate a doua zi lucrătoare. Comenzile efectuate în zilele de Vineri după ora 15.00, Sâmbăta și Duminica, vor fi expediate în cursul zilei de Luni.

4. INFORMATII UTILE CURIER

În situația în care colaboratorii ne anunță că există posibilitatea întârzierii livrărilor, noi vom comunica acest lucru prin intermediul site-ului, ori telefonic sau prin email.

Pentru a afla informații despre livrarea unui colet te rugăm să verifici dacă ai primit de la noi prin e-mail numărul de AWB și data acestuia. Dacă acestea au fost trimise înseamnă că livrarea a plecat de la noi și orice informații se pot obtine numai de la firma de curierat rapid Fan Courier, la numărul de telefon 0219336, comunicându-le numărul și data AWB-ului din email.

De asemenea poți contacta direct curierul, sunțnd la numărul de telefon primit în SMS-ul pe care firma Fan Courier îl trimite la numărul de telefon trecut în comandă.

În momentul in care ai primit AWB-ul, comanda plasata nu mai poate fi anulată, deoarece coletul a intrat deja în posesia firmei Fan Courier.

5. DOCUMENTE

Documentele legale (factura) îți sunt predate/trimise în format fizic odată cu comanda, în cazul în care ai solicitat acest lucru. Acestea vor fi trimise automat și pe email. Te rugăm să verifici și să sesizezi în scris lipsa oricărui document în momentul primirii coletului.

De asemenea, firma de curierat Fan Courier este obligată sa îți întocmească o chitanță cu suma de achitat (suma de pe factura) în cazul comenzilor cu plata ramburs. Daca nu ai primit chitanța, te rugăm să o soliciți de la curierul care face livrarea.

6. RECEPTIA COMENZII

În momentul recepționării coletului te rugăm să verifici integritatea coletului primit. Comanda trebuie sa ajungă în ambalaj de carton sau plic alb de plastic cu însemnele Fan Courier și niciodată în saci de culoare neagră sau altfel de ambalaje. Dacă coletul prezintă urme de deteriorare, este murdar, rupt, tăiat, desigilat sau ud refuză primirea coletului. Se va întocmi un proces verbal potrivit acestei situații. De asemenea, te rugăm sa ne anunți telefonic cât mai repede pentru a lua la cunoștință și a rezolva această situație.

Dacă ai plasat comanda cu o adresă de livrare, iar coletul tău a fost preluat de curier, există posibilitatea schimbării adresei de destinație. În cazul în care se dorește schimbarea adresei, dar orașul de livrare și destinatarul nu se schimbă, atunci redirecționarea se face gratuit. În cazul în care se dorește livrarea în alt oraș sau la alt destinatar, se va percepe o taxă suplimentară stabilită de Fan Courier. Taxa suplimentară se va plăti integral de către destinatar, la livrarea coletului.