POLITICA DE RETUR

Acceptăm să îți returnăm produsele, dacă acestea sunt conforme cu reglementările în vigoare. Te rugăm citește informațiile de mai jos pentru mai multe detalii.

Îți mulțumim!

1. TEMEI LEGAL

În conformitate cu ordonanța O.U.G. nr. 34/2014, orice client are dreptul de a returna produsul cumpărat, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 30 de zile calendaristice de la primirea coletului. Conform OUG 34/2014, produsele alimentare și cosmetice  constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid și sunt exceptate de la dreptul de retragere.

Cu toate acestea, Nutrieve.ro vă oferă posibilitatea de a returna produsele în termen de 30 de zile calendaristice, după o anunțare în prealabil la adresa de email: office@nutrieve.ro sau la numărul de telefon afișat pe site.

2. CONDITII DE RETUR

Produsele pentru care nu se acceptă returul sunt:

  • Produse desigiliate.
  • Produsele alimentare care se deteriorează ușor, au termen de valabilitate scurt și sunt sensibile la temperatură, diferențe de umiditate, etc (de exemplu, lăptișorul de matcă) pentru care nu putem garanta depozitarea corectă din momentul în care s-a desfăcut coletul, până la termenul de retur.

3. PROCEDURA DE DENUNTARE SI RETUR

Returnarea se face anunțând în prealabil intenția de retur printr-o sesizare scrisă sau verbală prin una din cele 2 modalități: la adresa de  email office@nutrieve.ro, sau la numărul de telefon afișat pe site. Un operator Nutrieve.ro va face o solicitare de preluare a coletului retur de la adresa clientului, de catre Fan Courier. În urma discuției cu departamentul de Relatii cu Clientii se va stabili o zi, respectiv o adresă de la care curierul va prelua coletul pentru retur. Clientul predă curierului coletul împreună cu toate documentele primite inițial. Suma achitată inițial de client va fi rambursată, în 14 zile calendaristice de la primirea integrală a coletului de retur la sediul Nutrieve.ro, împreună cu scrisoareea de denunțare. Din această sumă se vor reține taxele de transport aferente returului. Cheltuielile de transport vor fi achitate integral de catre client.

4. DISPOZITII FINALE

Se acceptă returul numai în termen de 30 de zile de la primirea coletului. În colet se vor afla toate documentele primite inițial, precum și o adresă scrisă, semnată de persoana care a inițiat și plătit comanda, care notifică denunțarea contractului și solicită returnarea sumei plătite, indicând contul și banca unde se vor returna banii. În situația în care un colet care a fost expediat de Nutrieve.ro nu este acceptat de către destinatar fără un motiv invocat și fără anunțarea în prealabil prin orice modalitate de contact: telefon, email, se vor dispune următoarele măsuri: în contul de client va rămâne activă doar modalitatea de plată online cu cardul pentru următoarele comenzi plasate. SC NUTRIEVE SRL va încerca întotdeauna să rezolve orice sesizare pe cale amiabilă, prin înțelegere între cele două părți. În cazul în care rezolvarea pe cale amiabilă nu este posibila se vor aplica prevederile legale.